Wat lees je het liefst?

vrijdag 4 juli 2014

DIY Nagellak met sponsje voor Oranje

Hooi,

Ik heb laatst mijn nagels gelakt en omdat het echt een heel leuk effect kreeg besloot ik er een artikel over te maken.

Allereerst wat heb je nodig:

  • sponsje
  • nagellak ongeveer 2 tot 5 kleuren. 
  • base coat en top coat
  • nagellak remover 
  • wattenstaafjes

Stappen:
  • Lak je nagels met een base coat. 
  • Zet dunne streepjes nagellak op het sponsje. 
  • Stempel het sponsje op je nagel.
  • Laat drogen en breng de top coat aan. 
  • Verweider met een wattenstaafje gedoopt in nagellak remover de nagellak op de rest van je vingers. 
Hier nog wat foto's voor meer duidelijkheid. De foto's komen van internet omdat ik echt een kneus ben met zelf gemaakte foto's op de computer zetten. 
Ik heb deze nailart gemaakt met de kleuren van Oranje. Het kan natuurlijk met elke kleur die je wilt. En niet schrikken als het lelijk is als de topcoat er nog niet op zit. Nadat je de topcoat hebt gebruikt is het pas mooi glad. 
    X. 

2 opmerkingen:

  1. Wauw, deze nailart is heel erg goed gelukt! Staat erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw super leuk! En leuk blog heb je ;) wil je misschien ook een kijkje op die van mij kijken? ben nog maar net begonnen dus er staat nog niet zo veel op. www.loveforeverythingx.blogspot.nl
    Alvast bedankt! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen