Wat lees je het liefst?

woensdag 2 juli 2014

Frustratie

Iedereen kent het denk ik wel, frustratie.
Ik heb er ook weleens last van. Zo vandaag nog. Ik was op weg van school naar huis met een vriendin. We fietsten en moesten bij zo'n weiland die weg op. Ik weet het, het klinkt nogal vaag.
Komt er zo'n auto keihard aanrijden. Vergeet z'n richtingaanwijzer even aan te zetten.. En bijna aangereden.
Ik snap heus wel dat iedereen weleens wat vergeet, maar ARGHHH het is toch niet zo moeilijk om op een knopje te drukken voor je richtingaanwijzer. Kan iedereen echt wel.

Net als op school. Ik ben van mezelf positief en zeur niet snel, maar als een docent voor de ongeveer 100ste keer 10 min. lang begint te zeuren over dat een rekenmachine slecht is wordt zelfs ik chagrijnig.
Zo'n moment dat je denkt van OMG als nu de bel niet gaat word ik gek.

En hahaha waar ik ook niet zo goed mee om kan gaan is deze blog. Foto's in een bericht zetten lukt me gewoon echt niet goed. Waarschijnlijk is het heel makkelijk en lachen jullie nu maar mij lukt het gewoon niet.
Daarom heb ik nu ook geen foto's gemaakt. Ik wou mezelf even besparen.


X

Stel gerust vragen onder het artikel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten