Wat lees je het liefst?

woensdag 2 juli 2014

Review Essence parfum


Heey allemaal,

Hier is ie dan, mijn eerste review. Na lang geworstel met de foto toevoegen is het me volgens mij wel aardig gelukt. En zo niet dan probeer ik het de volgende keer wel opnieuw. Computers zijn nou niet echt m'n beste vrienden hahaha. 

Toen ik laatst aan het shoppen was met een vriendin besloten we nog even de kruidvat in te gaan. Ik kocht 1 geurtje van Essene. 

Candy shop: ik vind het een lekkere zoete geur. Ik vind het niet echt naar een snoepwinkel ruiken.  Waarnaar het anders ruikt weet ik ook niet. 
Het is een parfum die prima naar school te dragen is. De geur is niet te zwaar. Hij kost 6,99 voor 50 ml. Zeker niet duur dus. 
Ik vind deze parfum zeker het geld waard. Alleen het flesje vind ik wat minder. Het strikje is er binnen 2 seconden af en verder is het flesje een beetje saai. Voor dat geld kon je dat ook wel verwachtten.                     Ik heb de topnoten, middennoten en basisnoten even voor jullie opgezocht.
De topnoten:

  • Perzik
  • Orchidee
De middennoten:

  • lelie
  • heliotroop
  • jasmin bloemblaadjes
De basisnoten:

  • vanille
  • tonkabonen
zachte musk 





Laat een reactie achter als je nog opmerkingen hebt. 
Xxx 








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen