Wat lees je het liefst?

donderdag 3 juli 2014

Review Essence Parfum 2

Hooi,

Ik heb nog een Essence luchtje liggen. Deze ga ik ook voor jullie reviewen.
Deel dit met je vrienden;).

Oke, mijn andere parfum van Essence is like a girls' night out.
Dit is een erg lekkere geur. Hij ruikt lekker zoet.
Dit is typisch een luchtje dat jongens lekker vinden. Ik heb het ze gevraagd, hahah. Dit was hun favoriet.
Zoals de naam eigenlijk al zegt is dit een goede parfum voor het uitgaan. De lucht is zwaarder dan die van de Candy Shop versie die ik eerder gereviewd heb.
Deze parfum koste 3,99 voor 50 ml. De lage prijs komt omdat hij uit de collectie gaat. Persoonlijk snap ik dat niet goed want het is een hele lekkere parfum.

Deze parfum is zeker het kopen waard. En voor die 3,99 is het heel veel.
De topnoten, middennoten en basisnoten zal ik ook even invullen.

De topnoten:

imgres.jpg
  • elemi 
  • gele mandarijn 
  • dragon fruit
  • goji bes
De middennoten
  • roos
  • perzik 
  • magnolia
  • mandarijnbloesem
De basisnoten
  • vetiver
  • vanille
  • musk 

X. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten