Wat lees je het liefst?

vrijdag 4 juli 2014

Schoenen;)

Ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat mijn Schoenen Stash een beetje vol wordt.
Dat komt omdat mijn voeten niet meer groeien en ik dus alles blijf passen. YEAHH. Daarnaast heb ik dezelfde maat als mijn moeder en vind ik het gewoon leuk om schoenen te kopen.
het liefst draag ik enkellaarsjes of van die stoere gympen hahaha.
Ballerina's vind ik vaak in de etalage wel leuk. Als ik ze dan aan heb lijken ze zo flubberig of zo. Ik weet niet precies hoe je dat zegt maar goed.

Mijn schoenen blijven ook gewoon heel, bij mijn broertje zijn schoenen meestal na 2 weken al versleten. 1 voordeel als buiten rondrennen achter een bal niet je grootste hobby is. Niet dat ik voetballen niet leuk vind hoor. Ik kijk echt wel de wedstrijden van oranje nu. En stiekem vind ik het echt super leuk als we gaan voetballen met gym.

Oke, dit was een beetje een random artikel.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten