Wat lees je het liefst?

woensdag 2 juli 2014

Stress

Hooi allemaal,

Ik heb (zoals je al ziet in de titel) last van stress. Het is niet zo dat ik daardoor niet meer kan eten of zo, maar toch is het erg vervelend. 
Stress heeft bij mij meestal te maken met de proefwerkweek en alleen zijn in een ruimte met veel mensen die ik niet ken. 
Dit vind ik natuurlijk erg vervelend. Dingen waar ik veel lol om zou kunnen hebben ga ik gewoon uit de weg, bang om alleen te zijn en gedwongen worden om met een grote groep vreemden om te gaan. 
Het is moeilijk uitleggen. Mensen die het ook hebben begrijpen dat gevoel vast wel. 
Als ik het zo schrijf klinkt het eigenlijk ook belachelijk. Zo voelt het dus niet. 

Het is echt niet zo dat ik alleen ben of nooit ergens heen ga waar ik geen mensen ken. 
Zo erg is het niet. Ik ben gewoon bang om ergens alleen achter te blijven. 

Ik maak ook moeilijk nieuwe vrienden. Waar een vriendin van mij binnen 3 minuten al nieuwe vrienden heef duurt dat bij mij veel langer. 

Wat doen jullie tegen stress en faalangst?

Laat het me weten. 

XXx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen