Wat lees je het liefst?

donderdag 3 juli 2014

The Summer Tag

Hoooi Allemaal,

Vandaag ga ik de Summer Tag doen. Allemaal vragen over de zomer. Veel leesplezier;).


1. Wat is je favoriete nagellak voor de zomer? Ik draag veel verschillende nagellak dus dat zou ik niet weten. Wel hou ik in de zomer van pastelkleurtjes en vrolijke kleurtjes. (knalroze enz.)

2. Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer? Uhmm ik hou erg van roze. Mijn lippen zijn van zichzelf al wel duidelijk gekleurd. Roze is niet zo opvallend en lekker zomers.

3. Wat is je favoriete zomer accessoire? Mijn zonnebril, ik draag hem niet zo vaak. Stom eigenlijk wat de zon in je ogen is hartstikke slecht. De bril is pastelblauw met zwarte glazen.

4. Welke zomertrends vind je dit jaar het leukst? Er is geen trend waar ik helemaal in mee ga. Ik draag gewoon wat ik leuk vind. Meestal gewoon een shortje met een loshangend hemdje en gympen.

5. Wat is je favoriete geurkaars in de zomer? Ik denk dat ik dan kies voor lavendel of de zee geur. Hoe je die laatste zegt weet ik niet hoor. Ik kwam hem ooit eens tegen in een winkel en was verkocht.

6. Wat neem je mee naar het strand?  Een strandtas met een handdoek, zonnebrand, zonnebril en natuurlijk eten. Mijn mobiel neem ik ook altijd mee als ik met vrienden ben. Ik ben altijd zo bang dat mijn mobiel uit m'n tas gejat wordt. Daarom hou ik mijn tas de hele tijd in de gaten als ik aan het zwemmen ben.

7. Wat is je favoriete zomerdrankje? Ik hou super veel van smoothies. Heerlijk, je kunt eeuwig varieren en het is nog gezond ook. De familie weet dat inmiddels ook. Ik word geregeld de keuken ingestuurd om voor iedereen smoothies te maken.

8. Wat vind je het allerfijnst aan de zomer? Ik denk dat ik behalve dat ik veel van de zon houd, vooral het gevoel van even niks moeten fijn vind. Je kan zelf je tijd indelen en doen wat je wilt.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze Tag vonden. Deel dit met je vrienden en blijf vooral regelmatig kijken voor veel nieuwe artikelen. Hoe meer mensen dit lezen hoe meer artikelen er komen.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen