Wat lees je het liefst?

woensdag 2 juli 2014

TO DO LIST

Dingen die ik nog wil doen in mijn leven en waarom:)

1. Ik zou super graag een keer een wereldreis maken. Het liefst backpacken. Ik heb altijd al een enorme ontdekkingsdrang en kan niet lang met een ding bezig zijn. Het lijkt me geweldig om veel van de wereld te zien.

2. Bungeejumpen, het lijkt me gewoon heel vet. Ik weet niet waarom maar ik wil altijd mijn grenzen opzoeken.

3. Deze blog bekender maken. Nu is het nog een beginende blog maar ooit hoop ik heel veel pageviews per dag te krijgen.

4. Gelukkig worden of eigenlijk blijven. Ik wil gewoon mijn eigen leven leiden en gaan en staan waar ik wil.

Ik weet dat dit een kort lijstje is. Er is echt nog veel meer wat ik zou willen doen. Dit is gewoon wat in een keer in me opkwam. Wat zouden jullie nog willen doen?
Laat het me weten in de reactie's.

X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen