Wat lees je het liefst?

woensdag 2 juli 2014

Vakantie

Heey,

De vakantie staat weer voor de deur. Voor mij betekent dat 6 weken lang doen wat je wilt. Ik weet nog niet precies wat ik ga doen. Sws een paar weken weg. Verder zie ik wel. Waarschijnlijk ga ik veel met vrienden naar het strand en een heleboel keer naar mijn oma.
Ik hou van de vakantie. Dat komt denk ik doordat ik vroeger altijd met de caravan rondtrok met mijn ouders en broertje. We gingen altijd naar Scandinavie. Van vroeger kan ik me alleen de vakantie's nog herinneren. Dat zegt wel wat haha.

In de zomer lijkt alles gewoon beter.
Het geeft me zo'n gelukkig gevoel om elke dag in een shortje en hemdje de deur uit te stappen. Niks jas niks sjaal. En om daarna met heel veel vrienden naar het strand te gaan. Gezellig met zijn allen eerst eten kopen en daarna met de tram naar het strand. Daar natuurlijk gezellig liggen kletsen en zwemmen. Als je dan 's avonds moe thuiskomt en in de tuin eet en als toetje ijs gaat kopen bij de beste ijszaak in de buurt.
Echt ik hou van dat gevoel.

Daarna is er natuurlijk weer school, dat is dan wat minder leuk. Daar ga ik nog niet aan denken. De vakantie moet nog beginnen. Nog 1 week PWW en dan heb ook ik vakantie.
Ik kan niet wachten.


X

wat ga jij doen in de vakantie? Laat het weten in de reactie's.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen