Wat lees je het liefst?

vrijdag 4 juli 2014

Waarom ik geen zeehond in de klas wil.

Heey allemaal,

Vandaag weer een stukje dagboek voor jullie.

Vandaag begon de dag geweldig, super, fantastisch leuk. Niet dus. Om 4:25 werd ik wakker van stress. Die dag begon mijn proefwerkweek. Terwijl ik voor de zoveelste keer naging of ik alles nou wel echt geleerd had kreeg ik het ook nog koud. Na een extra deken gepakt te hebben viel ik weer in slaap.

Toen ik op weg naar school was met een vriendin werden we bijna aangereden. Wat leuk dat je gewoon achteruit gaat rijden zonder even te kijken of er iemand aankomt. Wat een topdag.

Eenmaal aangekomen op school begon meteen het eerste proefwerk. Wiskunde. Het proefwerk was opzich wel goed te maken. Het is alleen wat minder als er een zeehond voor je zit. Hoest, snotter, hoest, snotter. Een uur lang.

Na nog een proefwerk gemaakt te hebben mochten we naar huis. Om 11:00 uur al. Lekker thuis geluncht met mijn moeder en broertje. Na wat artikelen geschreven te hebben en de blog wat aangepast is het tijd om te gaan leren voor morgen.


X

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen