Wat lees je het liefst?

donderdag 3 juli 2014

Wat zou ik doen als... Tag

Heee,

Een nieuwe tag vandaag. De wat zou ik doen als tag.

1. Er midden in de nacht brand uitbrak in huis? Ik zou waarschijnlijk alles pakken wat ik zou kunnen dragen en in paniek proberen mijn huis uit te rennen.

2. Ik op een onbewoond eiland werd gedropt? Ik denk dat ik eerst zou gaan zwemmen daar. Daarna zou ik flessenpost maken;).

3. Al mijn kleding weg was? Heel erg boos worden, hahaha. Daarna zou ik kleding van mijn moeder jatten en naar de winkel. Hehe logisch.

4. Ik wakker zou worden zonder armen? Mijn armen gaan zoeken. Daarna misschien ook wel even naar de dokter.

5. Ik moest kiezen tussen mijn vrienden en familie? Ik zou kiezen voor de familie. Ik heb een grote familie dus altijd veel gezelligheid.

Dat waren de vragen alweer.

X. Vergeet niet te delen met je vrienden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen