Wat lees je het liefst?

woensdag 27 augustus 2014

Back to school

Een aantal mensen zit al op school en de rest gaat na deze week. Ik wou hier wat over gaan zeggen. Ik kan nu wel zo'n back to school hema diy gaan doen, maar daar schiet niemand wat mee op. Ongeveer elke blogger doet dat dus lekker orgineel.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het geen leuk idee is want ook ik heb in de hema staan kijken naar alle leuke  diy boeken pimp dingen.

Nu heb ik weer een heel verhaal verteld zonder dat wat ik eigenlijk wou komen zeggen. Wat ik dus wou zeggen is dat je je helemaal niks van anderen aan moet trekken. Ikzelf deed dit wel met als gevolg dat mensen mij gingen veranderen in iets wat ik niet ben.
Ik weet hoe vervelend dit is. Mensen gaan je gewoon aanpraten dat je niet goed bent zoals je bent. Samen met 3 andere meiden waren we het hele jaar samen. De rest mocht ons niet. We waren blij met elkaar maar voelden ons wel echt minderwaardig.
Dit alles was in de 1e, nu ga ik naar de 3e. In de 2e ging alles goed. Een hele gezellige klas. Opeens konden we onzelf weer zijn.
En nu worden de klassen weer helemaal omgegooid. Ja handig school.. Ik ben bang om weer bij de mensen uit de 1e terecht te komen.
Blijf gewoon jezelf. Jij bent als jezelf 1000 keer leuker dan als de persoon die anderen van je maken. En als mensen je proberen te veranderen.. laat het niet toe. Die mensen zijn geen echte vrienden.


Ik hoop da jullie hier wat aan hadden.

Xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen