Wat lees je het liefst?

dinsdag 12 augustus 2014

Hij is terug

Hooi, 

Zoals de titel al zegt is hij terug. Ik heb het niet over een vriendje of wat dan ook. Ik heb het over mijn beste vriend. Begin dit jaar was ie echt mijn maatje. Elke avond whatsappten we lang. We vertelden alles aan elkaar. Even voor de duidelijkheid we waren niet verliefd op elkaar. Volgens anderen wel maar goed. 

We waren goede vrienden totdat, ja totdat wat? Totdat hij een vriendin kreeg. Ik kreeg tegelijkertijd ook een vriendje. We gingen steeds minder met elkaar om. Vraag me niet waarom maar we gingen echt vervelend tegen elkaar doen. 

Hoe dan ook, van de week kreeg ik opeens weer een berichtje. Vraag me niet hoe precies maar alles is opeens weer helemaal goed. 

Wat ik wil zeggen met dit hele artikel is dat als je denkt dat een vriendschap voorgoed voorbij is en je baalt daarvan, je die vriendschap gewoon een 2e kans moet geven. 


Xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen