Wat lees je het liefst?

vrijdag 29 augustus 2014

Nieuwe klassen

Dit keer geen happy blogpost. Ik wil even van me af schrijven. Maandag beginnen de scholen weer en nu zijn de klassen bekend.
Mijn school gooit alle klassen door elkaar heen. Ik zou samen met mijn beste vriendin en een meisje die ik wel aardig vind in de klas komen. De rest van de klas van vorig jaar gaat naar andere klassen toe.

Nu kom ik bij allemaal mensen die populair zijn zo ontzettend belangrijk vinden. Standaard iedereen blowt...

Mijn beste vriendin wil nu overgeplaatst worden naar een andere klas. Dan blijf ik alleen over tussen al die mensen. Ik wil dit echt niet.

Het word toch een happy blogpost. Mn andere beste vriendin komt ook in de klas. We hebben besloten beide in de klas te blijven. Ook al zijn het niet echt mijn type mensen.. waarschijnlijk ontmoet ik wel een paar aardige leuke nieuwe vrienden.

Alles zie ik nu positiever in. Ik voel me weer goed. Raar eigenlijk door net wat anders tegen dingen aan te kijken je je weer helemaal goed kunt gaan voelen.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen