Wat lees je het liefst?

woensdag 27 augustus 2014

Onyx Dermo Labs Exfoliating Masker

Heey,

Voor de nieuwe mensen hier, welkom op mijn blog.

Vandaag weer  een review voor jullie. Dit keer een maskertje van de Action. Misschien ligt het gewoon aan mij, maar ik was een beetje bang om dit masker te proberen.
Als je voor 2 maskertjes (ze zijn per 2 verpakt) 0,82 euro betaalt zullen er wel niet echt de beste ingredienten in zitten.

Na een tijd smeerde ik het masker toch maar op mijn gezicht. Op de verpakking staat dat er ook genoeg is voor je nek en hals. Omdat ik zelf die moeite niet wou doen hield ik nog de helft over. Nu heb ik voor 4 keer aan een maskertje.

Nu even naar dat wat jullie waarschijnlijk het meest boeit. Het masker werkt. Je puistjes verdwijnen niet opeens magisch of zo. Wel is je huid heerlijk fris en zacht. Omdat ik een vette huid heb verdwijnt dat natuurlijk.

De eerste minuten prikt het masker wel. Daardoor voel je dat het masker echt tot in je porien doortrekt.
Hierdoor word je huid echt lekker fris.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen