Wat lees je het liefst?

woensdag 27 augustus 2014

Series Top 3

Heey,

Hier mijn top 3 serie. Ik kijk geen engelse series. Ik luister liever in het Nederlands. Daardoor zal ik waarschijnlijk een heel andere top 3 hebben dan de meeste van jullie.

1. Flikken maastricht, tjaa vraag me niet waarom, maar ik hou gewoon van deze serie. Het enige waar ik echt van baal is dat het altijd  zo lang wachten is op een nieuw seizoen. Daarom ben ik ook zo blij dat het nieuwe seizoen nu al op 5 september komt.

2. GTST.. ik denk Nederlands bekendste serie. Ondanks dat ongeveer iedereen die ik ken het stom vind. Ik vind het echt leuk.

3. Gooische Vrouwen, ik weet het. Als je die naam hoort denk je dat er niks aan is. Maar serieus het is echt een onwijs leuke serie. Het is al een wat oudere serie. Ik kijk soms een heel seizoen achter elkaar.


Nu moet ik er wel even bijzeggen dat als je het me over een week vraagt ik weer een hele andere serie kijk.
Vaak kijk ik een hele serie in een paar dagen terug om vervolgens de serie gewoon weer te vergeten en een andere serie te gaan volgen.

X.


Wat is jouw favoriete serie?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen