Wat lees je het liefst?

dinsdag 12 augustus 2014

Sorry Sorry Sorry

Sorry dat ik zo lang niks gepost heb. Ik was op vakantie en had geen internet. De vakantie was wel superleuk. We hebben een vakantie huisje in Zweden. De 3e week kwamen er vrienden van mijn ouders. Het was ontzettend gezellig.
We hebben veel van de omgeving laten zien. Die mensen namen ook cadeaus mee. Helemaal niet nodig natuurlijk. Ben ik trouwens de enige die nooit weet wat je moet zeggen als mensen zomaar een cadeau voor je gaan kopen en dan toch geld aan je uit geven?

Hoe dan ook, ik heb een super vakantie gehad. En hij is nog niet voorbij. Nog bijna 3 weken vrij. Wat een heerlijk vooruitzicht.

Ik ga de blog weer helemaal oppakken en zorgen voor meer pageviews. Eerst waren er veel maar dat loopt erg terug als je weken lang niks aan je blog doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen