Wat lees je het liefst?

woensdag 27 augustus 2014

Verjaardag

Ik ben inspiratieloos.. Elke keer heb ik zo de behoefte om artikelen te schrijven maar het lukt gewoon niet. Dan zit ik achter mijn computer en weet ik gewoon helemaal niks.

Maar nu, ik blijf gewoon net zo lang achter mijn computer zitten tot dit artikel af is. Ik zat te denken aan  mijn verjaardag. Begin september ben ik jarig.
Van mijn ouders krijg ik een nieuwe fiets. (was echt nodig haha). Verder krijg ik minecraft van mijn broertje. Oke ik weet het dat kan raar klinken, maar het is echt leuk.

Hoe dan ook ik vroeg me af wat ik moet doen met vrienden. En of ik dat sowieso wel wil vieren. Ik heb hele lieve vrienden, maar alsnog twijfel ik. Sommige mensen kunnen zo erg de aandacht trekken. Ik persoonlijk kan daar echt niet tegen.

Ik weet heus wel dat dit geen top artikel is. Ik heb mijn best gedaan en iniedergeval een artikel af.

X.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen